Οδηγιεσ Χρησησ - IRIDEX G-Probe Manual De Instrucciones

Placering (Fig. 1)
Hold G-Probe parallelt med axis opticus (øjenstillingen) og
den korte kant af fodpladen fast mellem den forreste kant og
midten af limbus. Levering af laserbehandling er transskleral.
Applikationer (Fig. 2)
På hinanden følgende applikationer placeres adskilt med et
mellemrum, der svarer til halvdelen af G-Probe-fodpladens
bredde, ved at tilpasse en side af proben over fordybningen
i midten af den tilstødende behandling.
Behandling (Fig. 3)
Tilfør 18-21 laserapplikationer pr. behandlingssession over
270° (tre kvadranter, seks eller syv applikationer pr. kvadrant),
hvor den temporale kvadrant normalt springes over.
Behandlingsparametre for G-Probe foreslås af IRIDEX og
er baseret på anbefalinger fra erfarne klinikere (Tabel 1).
Det er i sidste ende lægens ansvar at fastsætte passende
behandlingsparametre for den enkelte patient.
Denne array af behandlingsparametre er blevet kaldt for
"langsom koagulationsteknik" og har vist sig at være effektiv
for de fleste øjne.
Respons
Brug af disse parametre resulterer normalt i ingen eller få
hørbare "smæld".
De fleste læger ordinerer normalt topiske cykloplegier og
kortikosteroider i forventning om sekundær postoperativ
betændelse og muligt ubehag.
Evt. nødvendig gentagelse af patientbehandling
Begynd genbehandling 45° fra den første behandling.
Den anden 270° behandling vil dække halvdelen af den
ubehandlede kvadrant plus to og en halv kvadranter fra
den tidligere behandling.
Renlighed af G-Probe-fiber
Spidsen af G-Probe skal holdes ren for at minimere risikoen
for forbrændinger på den okulære overflade. Hvis spidsen
bliver tilsmudset under indgrebet, skal den rengøres
forsigtigt med en spritvatpind. Hvis snavs eller misfarvning
på spidsen ikke kan fjernes med forsigtig rengøring, skal
G-Probe kasseres. Sklerale forbrændinger er ikke normale,
og de er måske et tegn på kontamination af spidsen af
G-Probe. Hvis der forekommer skleral forbrænding, skal
brug af G-Probe indstilles øjeblikkeligt, og G-Probe skal
udskiftes. G-Probe er et engangsprodukt.
FORSIGTIG:
Spidsen af G-Probe og øjets overflade skal holdes fugtige
under hele TSCPC-behandlingen. Der må ikke behandles
over steder med tidligere trabekulektomier.
ADVARSEL:
Overdreven behandlingseffekt kan resultere i forbrændinger
på den okulære overflade eller ciliærlegemeblødninger.
Kontamination af den fiberoptiske spids med blod eller væv
kan resultere i forbrændinger på den okulære overflade.
Overdreven energi kan forårsage ækvatoriale forbrændinger.
Kraftig perilimbal conjunctival pigmentering kan resultere
i lokal absorption og forbrændinger. Undgå derfor områder
med kraftig perilimbal pigmentering.
Åbn ikke den sterile pakke før tid. For at opretholde indholdets
sterilitet må den sterile pakke først åbnes lige inden brug.
Denne enhed skal anvendes sammen med et passende
lasersikkerhedsfilter eller øjenværn. Kig aldrig direkte ind
i laserlysets kilde eller på laserlys, der spredes fra
reflekterende overflader.
Undersøg emballagen før brug: ANVEND IKKE
PRODUKTET, HVIS EMBALLAGEN ER BESKADIGET,
ELLER HVIS DEN STERILE BARRIERE ER
KOMPROMITTERET.
Deutsch
IRIDEX G-Probe™-Instrumente
Gebrauchsanweisung
INDIKATIONEN:
Dieses Produkt ist beim Einsatz mit einem IRIDEX-
Infrarotlaser für die transsklerale Zyklophotokoagulation
(TSCPC) der Ziliarfortsätze mit Hilfe des CW-Pulse™,
MicroPulse™ und/oder LongPulse™ indiziert.
GEBRAUCHSANLEITUNG:
Die Sonde aus der Packung entnehmen und behutsam
abwickeln. Dieses Produkt umfasst einen Lichtwellenleiter, der
bei unsachgemäßer Handhabung beschädigt werden kann.
Die Sonde an eine kompatible IRIDEX-Laserkonsole
anschließen. Weitere Anweisungen, Kontraindikationen,
Warn- und Vorsichtshinweise bitte dem Benutzerhandbuch
entnehmen.
Anästhesie
Einen Lokalanästhesie-Block verabreichen: Retrobulbäre
und/oder peribulbäre Injektionen oder subkonjunktivale
Anästhesie mit – bspw. – 2 % Mepivacain oder einem
vergleichbaren Wirkstoff.
Während der Behandlung kann sich der Patient in
Rückenlage befinden oder bei der Spaltlampe sitzen.
G-Probe und Augenfeuchtigkeit
Die G-Probe-Spitze und die Augoberfläche während des
gesamten TSCPC-Verfahrens feucht halten. Einen Tropfen
Methylcellulose-Lösung auf die LWL-Spitze der G-Probe
geben oder die Augenlider des Patienten schließen, um eine
Befeuchtung durch den natürlichen Tränenfilm zu
gewährleisten. Bei Verwendung eines Lidspekulums
Tränenersatzmittel auf das Auge geben. Nach jeweils vier
Laseranwendungen die gewählte topische
Lubrikationsmethode erneut anwenden.
Platzierung (Abb. 1)
Die G-Probe parallel zur Sehachse halten, so dass die
kürzere Seite der Fußplatte fest zwischen anteriorer
Limbuskante und Limbusmitte sitzt. Die Laserbehandlung
erfolgt transskleral.
Anwendungen (Abb. 2)
Aufeinanderfolgende Anwendungen sind in Abständen von
jeweils der halben Breite der G-Probe-Fußplatte
anzuordnen. Dazu wird eine Seite der Sonde über der
mittigen Vertiefung der benachbarten Anwendung
ausgerichtet.
Behandlung (Abb. 3)
Pro Behandlungssitzung 18–21 Laseranwendungen über
270° hinweg verabreichen (drei Quadranten, sechs oder
sieben Anwendungen pro Quadrant), wobei der temporale
Quadrant gewöhnlich ausgelassen wird.
Die G-Probe-Behandlungsparameter werden von IRIDEX
vorgeschlagen und stützen sich auf die Empfehlungen
erfahrener Kliniker (Tabelle 1). Ultimativ ist der Arzt für die
Festlegung angemessener Behandlungsparameter für jeden
individuellen Fall verantwortlich.
Dieser Behandlungsparametersatz wird auch als die Technik
der „langsamen Koagulation" bezeichnet und hat sich für die
meisten Augen als wirksam erwiesen.
Reaktion
Bei Anwendung dieser Parameter ergeben sich normalerweise
keine oder nur wenige hörbare Ploppgeräusche.
Die meisten Ärzte verordnen gewöhnlich topische
Zykloplegika und Kortikosteroide, um sekundären
postoperativen Entzündungen und eventuellen Beschwerden
präventiv zu begegnen.
Wiederholte Behandlung des Patienten bei Bedarf
Die wiederholte Behandlung um 45° von der ursprünglichen
Behandlung versetzt beginnen. Die zweite 270°-Behandlung
erstreckt sich über die Hälfte des unbehandelten
Quadranten sowie über zwei und einen halben Quadranten
der vorhergehenden Behandlung.
Reinhaltung des G-Probe-LWL
Die G-Probe-Spitze sauber halten, um die Gefahr von
Verbrennungen der Augoberfläche zu minimieren. Wird die
Spitze während des Verfahrens verschmutzt, ist sie
behutsam mit einem Alkoholtupfer zu reinigen. Lassen sich
Verschmutzungen oder Verfärbungen an der Spitze nicht
durch sanftes Reinigen beseitigen, die G-Probe entsorgen.
Skleraverbrennungen sind nicht die Regel und können auf
eine Kontamination an der G-Probe-Spitze hindeuten. Im
Falle einer Skleraverbrennung die G-Probe nicht mehr
verwenden und unverzüglich ersetzen. Die G-Probe ist ein
Einmal-Produkt.
ACHTUNG:
Die Spitze der G-Probe und die Augoberfläche während der
gesamten TSCPC-Behandlung feucht halten. Nicht über
früheren Trabekulektomie-Bereichen behandeln.
WARNHINWEIS:
Eine zu starke Behandlungsleistung kann zu Verbrennungen
der Augoberfläche oder Ziliarkörper-Blutungen führen. Eine
Kontamination der LWL-Spitze mit Blut oder verkohltem
Gewebe kann zu Verbrennungen der Augoberfläche führen.
Eine zu hohe Energiestärke kann äquatoriale
Verbrennungen verursachen. Starke perilimbale
Bindehautpigmentierung kann zu lokalen Absorptionen und
Verbrennungen führen; daher sind Bereiche mit starker
perilimbaler Pigmentierung zu vermeiden.
Sterilverpackung nicht vorzeitig öffnen. Die Sterilverpackung
ist unmittelbar vor der Verwendung zu öffnen, damit die
Sterilität des Inhalts gewahrt bleibt.
Dieses Produkt muss mit den entsprechenden
Laserschutzfiltern oder -brillen verwendet werden. Niemals
direkt in die Lichtquelle des Lasers oder in Laserlicht blicken,
das von reflektierenden Oberflächen zurückgestreut wird.
Vor Gebrauch die Verpackung überprüfen: BEI
BESCHÄDIGTER PACKUNG ODER BEEINTRÄCHTIGTEM
STERILSCHUTZ NICHT VERWENDEN.
Ελληνικά
Εργαλεία IRIDEX G-Probe™
Οδηγίες χρήσης
ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ:
Το προϊόν αυτό, όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με
λέιζερ υπερύθρων IRIDEX, ενδείκνυται για τη διασκληρική
κυκλοφωτοπηξία (TSCPC) στις βλεφαρικές επεμβάσεις, με
τη χρήση των συστημάτων CW-Pulse™, MicroPulse™ ή/και
LongPulse™.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ:
Αφαιρέστε τη μήλη από τη συσκευασία και ξετυλίξτε την με
προσοχή. Το προϊόν αυτό περιέχει οπτικές ίνες από γυαλί, οι
οποίες μπορεί να υποστούν ζημιά εάν υποβληθούν σε
ακατάλληλο χειρισμό.
Συνδέστε τη μήλη σε συμβατή κονσόλα λέιζερ IRIDEX.
Συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης για πρόσθετες οδηγίες,
αντενδείξεις, προειδοποιήσεις και συστάσεις προσοχής.
Αναισθησία
Χορηγήστε τοπικό αναισθητικό αποκλεισμό: Οπισθοβολβική
ή/και περιβολβική έγχυση ή υποεπιπεφυκοτική αναισθησία
με, για παράδειγμα, 2% μεπιβακαΐνη ή ισοδύναμο
παράγοντα.
Μπορεί να γίνει θεραπεία με τον ασθενή σε ύπτια ή καθιστή
θέση υπό τη σχισμοειδή λυχνία.
G-Probe και οφθαλμική υγρασία
Διατηρείτε το άκρο της συσκευής G-Probe και την επιφάνεια
του οφθαλμού υγρή, καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας
TSCPC. Απλώστε μία σταγόνα διαλύματος
μεθυλοκυτταρίνης στο άκρο οπτικών ινών της συσκευής
G-Probe ή κλείστε τα βλέφαρα του ασθενούς για να
διασφαλίσετε την ύγρανση από τη φυσιολογική δακρυική
μεμβράνη. Εάν χρησιμοποιείτε βλεφαροδιαστολέα,
εφαρμόστε τεχνητά δάκρυα στον οφθαλμό. Επαναλαμβάνετε
την επιλεγμένη μέθοδο τοπικής λίπανσης μετά από κάθε
τέσσερεις χορηγήσεις λέιζερ.
Τοποθέτηση (Εικ. 1)
Συγκρατήστε τη συσκευή G-Probe παράλληλα προς τον
οπτικό άξονα, με το βραχύτερο άκρο της πλάκας βάσης
τοποθετημένο στέρεα μεταξύ του πρόσθιου ορίου και του
μέσου του σκληροκερατοειδούς ορίου. Η χορήγηση λέιζερ
είναι διασκληρική.
Εφαρμογές (Εικ. 2)
Οι διαδοχικές εφαρμογές γίνονται σε απόσταση ίση με το
ήμισυ του πλάτους της πλάκας βάσης της συσκευής
G-Probe, με την ευθυγράμμιση μιας πλευράς της μήλης
επάνω από το προοριζόμενο κέντρο της επόμενης
εφαρμογής.
Θεραπεία (Εικ. 3)
Χορηγήστε 18-21 εφαρμογές λέιζερ ανά συνεδρία θεραπείας
εντός 270° (τρία τεταρτημόρια, έξι ή επτά εφαρμογές ανά
τεταρτημόριο), αποφεύγοντας συνήθως το κροταφικό
τεταρτημόριο.
Οι παράμετροι θεραπείας με τη συσκευή
G-Probe συνιστώνται από την IRIDEX και βασίζονται στις
συστάσεις εξειδικευμένων κλινικών ιατρών (Πίνακας 1).
Τελικά, ο προσδιορισμός των κατάλληλων παραμέτρων
θεραπείας για το κάθε περιστατικό αποτελεί ευθύνη του
ιατρού.
Αυτή η σειρά παραμέτρων θεραπείας λέγεται τεχνική «αργής
πήξης» και έχει αποδειχθεί αποτελεσματική για τους
περισσότερους οφθαλμούς.
Απόκριση
Με τη χρήση αυτών των παραμέτρων, τυπικά οι ακουστοί
κρότοι «ποπ» θα είναι ελάχιστοι ή καθόλου.
Οι περισσότεροι ιατροί συνήθως συνταγογραφούν τοπικά
κυκλοπληγικά και κορτικοστεροειδή, καθώς είναι
αναμενόμενο να εμφανιστεί δευτεροπαθής μετεγχειρητική
φλεγμονή και ενδεχόμενες ενοχλήσεις.
Επανάληψη της θεραπείας του ασθενούς, εάν είναι
απαραίτητο
Αρχίστε την επανάληψη της θεραπείας υπό γωνία 45° από
την αρχική θέση θεραπείας. Η δεύτερη θεραπεία υπό γωνία
270° θα καλύψει το μισό του τεταρτημορίου που δεν έχει
υποστεί θεραπεία, συν δύο και μισό τεταρτημόρια από την
προηγούμενη θέση θεραπείας.
Καθαριότητα ινών G-Probe
Διατηρείτε το άκρο της συσκευής G-Probe καθαρό, ώστε να
ελαχιστοποιηθεί ο κίνδυνος πρόκλησης εγκαυμάτων στην
οφθαλμική επιφάνεια. Εάν το άκρο ρυπανθεί κατά τη
διάρκεια της διαδικασίας, καθαρίστε το προσεκτικά με ένα
βαμβάκι με αλκοόλη. Εάν οι ρύποι ή ο αποχρωματισμός του
άκρου δεν μπορεί να αφαιρεθεί με τον ήπιο καθαρισμό,
απορρίψτε τη συσκευή G-Probe. Τα σκληρικά εγκαύματα δεν
συνηθίζονται και ενδέχεται να υποδεικνύουν μόλυνση του
άκρου του G-Probe. Εάν προκύψει σκληρικό έγκαυμα,
διακόψτε τη χρήση και αντικαταστήστε αμέσως τη συσκευή
G-Probe. Η συσκευή G-Probe είναι προϊόν μίας χρήσης.
P/N: 14979 Rev C 10/2017 2
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